woensdag 14 december 2022

Sneeuwpopjes kaart

Hallo allemaal,

Ik maakte een kaart met verschillende stempels die ik gemaskeerd heb.
(stempelen op maskeer papier MMSFS001, uitknippen en over de afbeelding plakken.)
De sneeuwpoppen Christmas Time Clear Stamps CT053, CT054, CT055 en CT056
eerst gestempeld, gemaskeerd en de Idyllic Floral Scene stamp IFS056 gestempeld en gemaskeerd.
Als laatste de Idyllic Floral Scene IFS044 gestempeld en alle maskeer papiertjes verwijderd.
De afbeelding is ingekleurd met Memento inkt en ik heb nog wat lijntjes getekend bij de sneeuwpoppen en de tekst gestempeld met DTCS015.
Tenslotte sneeuw gespetterd met water verdunde RL-000-910 Memento Luxe Reinkers: "Wedding dress" en een kwast.


Groetjes Femmy

2 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat een mooi en gezellig tafereeltje heb je gestempeld en ingekleurd Femmy. Dat is heel wat maskeren maar het resultaat vind ik heel gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy