zaterdag 10 december 2022

Shaker Christmas Card

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik dit schudkaartje zien gemaakt met Shape Dies SD269 Continue Christmas Ball with inner Decor Stencil Droplet. De inkt die ik op de hele kaart gebruikt heb is Delicata DE-000-191.
Achtergrond is gestanst met beïnkte STAD017 Stamping dies rectangle Christmas "poinsettia".
Hierop een strook geplakt, gemaakt met Mixed Media Stencil MMSA6-036 en inkt.
1 kerstbal 6 x gestanst , 5 randen op elkaar op de kaart geplakt, gevuld met SEQ007 sequins white en afgedekt met mica en 1 rand.
De andere kerstbal met het stencil gemaakt.
De voorste kerstbal is gemaakt met CRSD024 Christmas scene dies "Christmasball with fox", hierachter heb ik glitterkarton goud geplakt en met 3D tape op de kaart geplakt.
Tekst is gestanst met de Shape Dies SD260.
De materialen die ik gebruikt heb zijn van Nellie Snellen.


Groetjes Femmy

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende schudkaart heb je gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kerstkaart met bijzondere kerstballen Femmy. Heel mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aparte schud- kerstkaart met deze mooie ballen . Leuke met de gouden accenten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige schudkaart heb je gemaakt en ook een leuk effect met het glitterkarton.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart . Groetjes Sietie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy