zondag 25 december 2022

Kerst kaarten

 

Hallo allemaal.

De laatste kerstkaarten van dit jaar. 

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en voor diegene die in diepe rouw zijn wens ik veel sterkte deze dagen.

De achtergrond op de kaart is gemaakt met de Stamping Die STAD017 en VersaColor ink VS-000-014.
Hierop heb ik 2 strookjes groen karton van 0,5 cm breed geplakt.
De kerstballen zijn gestanst met de Shape Dies SD245, bloemen zijn gestanst met de SD249 en tekst
is gestanst met de Shape Dies SD260.


Met de Shape Die with Pattern Stencil SD271 en met glitter karton goud is de Ster gestanst.
Ik heb alles op de kaart gestempeld met Delicata inkt DE-000-191 Golden Glitz.

Op de achtergrond gestempeld met Idyllic Floral Scene Stamp IFS009, Mini Clear stamps MAFS009 en
DTCS022. De ster op de kaart bevestigd met een strikje en splitpen.




Ik heb een kaart gemaakt met de Stamping Die STAD013, Mixed Media Stencil MMS4K- 040, Texture Stamp TxCS027 en Delicata inkt DE-000-191 Golden Glitz.

Met de Shape Die SD139 zijn Jozef en Maria gestanst en de weg is zwart karton waar een rand is afgescheurd.


Groetjes Femmy

 

2 opmerkingen:

  1. Wat drie prachtige kaarten. Fijne kerst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooie kerstkaarten gemaakt.
    Fijne kerst en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy