zaterdag 31 december 2022

Jaarwisseling

 

Hallo allemaal.

Een easel kaart gemaakt met de Special Card Die SCDP003 en glitter karton.
De “klok” is gestanst met de Multi Frame Dies MFD100 en hierop
heb ik de Texture Stamp TXCS030 Sparkles gestempeld met VersaMark inkt,
bestrooid met Embossing Powder EMGP005 en dit verhit met de Heat Tool HETO002.

De cijfers zijn uit glitter karton gestanst met Shape Dies SD038. De man en vrouw zijn gestanst
met Shape Dies Blue SDB031.

Op de bodem van de kaart zijn de gestanste Multi Frame Dies MFD100 met cijfers met Foam tape geplakt.

Tekst is gestempeld met een deel van SENC017 en de sterretjes zijn gestanst met Multi Frame Dies MFD137.

Fijne jaarwisseling en een goed 2023 voor iedereen.


Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke easelkaart met dit dansende paartje. Erg leuk!
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling,
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd. Ook een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2023. Bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie feestelijke afsluiter deze gave kaart. Heel leuk zoals je alles gecombineerd hebt Femmy. Ook nog even genoten van je kerstkaarten hiervoor die ik gemist had. Jij maakt ook heel diverse kaarten met verschillende technieken, leuk vind ik dat.
    Dank je voor alle inspiratie.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy