zaterdag 24 december 2022

Landschap stempel kaarten

 

Hallo allemaal,

Deze 2 kaarten heb ik nog niet laten zien hier.

Ik maakte een kaart met de Clear Stamps Christmas Time CT048 en CT057.
Het hert  en de bomen zijn na het stempelen gemaskeerd en hier de Idyllic Floral Scene IFS025
overheen gestempeld. Met Memento inkt zijn de afbeeldingen ingekleurd.

Op wit vierkant karton de hoeken met de Nellie’sBullet Journal NBJCS006 gestempeld en met de Multi Frame Dies MFD147  hier een cirkel uit gestanst.

De afbeelding achter de witte kaart geplakt en met plak parels de kaart afgewerkt.


Een landschap kaart wat ik gemaakt heb met
de IFS058 Clear Stamps IFS "wintery scene with house".
De basiskaart, oplegkaart en afbeelding zijn gestanst met de Multi Frame Dies MFD121.
Ik heb het ingekleurd met Memento inkt en de sneeuw gespetterd met water verdunde
RL-000-910 Memento Luxe Reinkers: "Wedding dress" en een kwast.

                                                                  

                                                                Groetjes Femmy

 

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaarten. Vooral de bovenste is helemaal mijn smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy