maandag 6 mei 2024

Waterval kaart

Hallo allemaal.

Deze kaart maakte ik ook al een tijd terug met de Craft O, Clock Forever Blue lijn.
In de kaart zit rechts een waterval systeem gestanst met Studio Light SL-ES-CD714.


                                      Patroon voor de kaart vind je hier het is van Janet Blaauw. 
             En ik zag dat ik met deze kaart 1e ben geworden bij 4- Season Swap Challenge Blog

                                                                      Groetjes Femmy


6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details leuk patroon
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een waterval kaart vind ik altijd zo gaaf! Heel mooi die materialen van Crft O'Clock.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel GerJanne, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy