dinsdag 7 mei 2024

Cheerful Sketches Challenge Mei gastdesigner

Hallo allemaal.

Omdat ik de Challenge van Maart gewonnen heb ben ik deze maand gastdesigner bij
Cheerful Sketches Challenge Mei
Met de Sketch voor de Challenge Mei en de gekregen Digi stempel heb ik deze kaart gemaakt.

Het Design papier wat ik gebruikt heb is een oudere van Crate Paper en vond ik wel geschikt voor de Digi.
Cirkels gestanst met Nellie’s Choice Multi Frame Dies MFD100 en hierop gestempeld met Nellie’s Choice Texture Stamp TXCS023 en Silhouette Stamp SIL026.

De Digi na het inkleuren met Distress inkt (ging gelukkig goed zonder doorlopen zwarte inkt van de Printer) uitgeknipt en op de cirkel geplakt. De rand geponst met: Abstract Flower Edger Punch - EK Tools. Bloemen en blaadjes gestanst met oudere Dies van Crealies en het tasje is uit het designpapier geknipt.

                                                                            Groetjes Femmy

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook gastdesigner mocht zijn. Je hebt een mooie vrolijke kaart gemaakt. Erg mooi fleurig dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi kreeg je voor je gast-designer kaart Femmy. Je hebt haar heel mooi ingekleurd en ze staat te schitteren op je fleurige , vrolijke kaart. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy