vrijdag 24 mei 2024

Boerderij kaart

Hallo allemaal.

Op deze kaart heb ik een boerderij tafereeltje gestempeld met verschillende stempels van
Nellie’s Choice en alles is (in)gekleurd met Distress inkt.

Aan de bovenkant van de kaart heb ik de Idyllic Floral Scene IFS052 gestempeld en ingekleurd.
De bomen border heb ik met de Christmas Silhouette CSIL005  heb ik hier een klein deel overheen gestempeld en op het groene inktvlak onderaan de kaart met Fairy TAle FTCS029 gras gestempeld en wat accenten getekend met een dunne zwarte stift.

Met Farm-Live Die & Clear stempels HDCCS031 en HDCS034 heb ik de koe, kalf en geiten gestempeld en na het inkleuren uitgeknipt en op de gras voorgrond van de kaart geplakt.

De kaart is geplaatst bij: Challenge Mei 2024 the four seasons
Challenge #83 Crafty Animals  en Challlenge 15 Boerderijdieren Girlz makes Guyz cards

                                                                    Groetjes Femmy


6 opmerkingen:

  1. Leuke boerderij kaart heb je gemaakt je bent leuk aan het stempelen geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Femmy, het lijkt wel een schilderijtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi stempelwerk!! Dat boerderijtje is gaaf. Het is een heel leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy