vrijdag 15 april 2022

Uitdaging Nellie Snellen April

Hallo allemaal

Het is alweer de 15e van de maand en dat betekent dat het team aan de slag is gegaan met de nieuwe uitdaging: maak een creatie met de mixed media plates . Daar heb ik 2 kaarten mee gemaakt

Ik heb deze kaart gemaakt met de NMMP001 Nellie's mixed media plate A5.De plate ingerold met VersaCraft Reinkers en  NMMR001 Nellie's mixed media roller. Hierop de bolle binnenkant van de EF3D042 3D Embossing folder gelegd ,aangeduwd ,eraf gehaald en papier erop gelegd , over papier wrijven en eraf halen. De cirkels zijn gestanst met Multi Frame Dies MFD147, de labels met MFD138, de tekst met Shape Dies SD090 en de vlinders met SD196. Met de FLO030 Clear Stamps flowers "magnolia flower" de bloem gestempeld, ingekleurd met Memento inkt en uitgeknipt.
Kaart afgewerkt met de nieuwe RHIN006 Rhinestones.


Deze uitdaging kaart heb ik ook gemaakt met de NMMP001 Nellie's mixed media plate A5.
Plate ingerold met VersaCraft Reinkers enNMMR001 Nellie's mixed media roller en hierop
NMMS027 Lasercut stencil gelegd, aangeduwd, eraf gehaald en papier erop gelegd, over papier wrijven en eraf halen.
Met de Silhouette stempels SIL017,SIL057, SIL078,SIL082, SIL113 en
Fairy Tale stempel FTCS025 het tafereeltje gestempeld waarbij ik de inkt heb laten vervagen.
De SIL082 heb ik met VersaMark gestempeld en daarna bestrooid met Embossing Powder EMP011 en verhit met Heat Tool HETO002. De tekst is gestanst met Shape Dies SD231

Alle gebruikte materialen zijn hier verkrijgbaar: https://www.nelliesnellen.nl/

Groetjes Femmy

 




6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je met de plate gemaakt Zo verschillend maar beide kaarten heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn twee hele mooie kaarten Femmy. Knap gemaakt met de gelliplate en ze zijn elk op hun eigen manier een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat twee mooie kaarten. de bovenst vind ik helemaal super. De bloem is zo mooi. Beide kaarten erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy