maandag 25 april 2022

Duck Family

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuw aankomende
Farm Lives Dies with Clear Stamps HDCS029 Duck family.

Op de achtergrond STPA002 Stamping paper heb ik de Idyllic Floral scene IFS050
Clear Stamps IFS "Lake with rowingboat" gestempeld.

Van dezelfde stempel  2x een deel gestempeld, uitgeknipt en
na het kleuren met dubbelzijdige foamtape onderaan op de kaart geplakt.

De tekst DTCS026 Clear stamps Dutch texts is gestempeld op een
gestanste NBJD003 Nellie's Bullet Journal Frame dies.

                                                                   Groetjes Femmy

 

 

 

 


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorjaarskaart en zo schattig met het gezinnetje aan de oeverkant.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je opgebouwd met verschillende stempels Femmy. Het lijkt wel een schilderijtje. Ik vind dat je die eenden ook prachtig ingekleurd hebt, ik dacht dat het van een knipvel was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy