vrijdag 22 april 2022

Kaart Scheerschuim techniek

Hallo allemaal,

vandaag laat ik een kaart zien gemaakt met de nieuw aankomende Shape Die SD240 “Musical Notes.
De achtergrond STPA002 Stamping paper heb ik gemaakt met een oudere techniek: scheerschuim en VersaCraft Reinker. Daar kun je heel leuke achtergronden mee maken. 


Met de Garden Flowers Dies with Clear Stamps HDCS016 “Insects serie” de vlinders gemaakt.
De bloemen zijn gestanst met de Shape Dies SD200 “set of flowers” en RHIN006 Rhinestones Set in het hart geplakt. Met de SENCS012 is de tekst gestempeld.

                                                                 Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart met deze mooie achtergrond. Leuk om er blauwe bloemen en notenbalk op te zetten. Kleurt mooi bij de achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met deze techniek en je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    De tekst vind ik ook erg mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die achtergrond met die mooie kleuren Femmy. Gaaf om ook die mooie tekst in bijpassende kleur te stempelen en die mooie bloemen en vlinders maken het helemaal af vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke techniek en een prachtige kaart. Ik heb dit vroeger ook wel gedaan met de kinderen in mijn klas, maar natuurlijk met een ander resultaat. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel allemaal, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy