donderdag 28 april 2022

Kaart Ik denk aan jou

 Hallo allemaal,

Voor vandaag heb ik dit kaartje gemaakt met de ANI029 Clear Stamps animals "moue with dandelion fluff", Condoleance Clear Stamp DCTCS002 en NEVA118 Background sheets "grey-green flowers".

De afbeelding is ingekleurd met Memento Dew Drops inkt.
Ik heb er een patroon van de kaart bij gemaakt, ik had zoiets gezien op Pinterest.
De maten waren in inch. dus heb ik het idee gebruikt maar met eigen maten in cm.
Het gratis patroontje kun je vinden op https://www.facebook.com/NellieSnellenHobbyshop.


 Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart en zo lief dat muisje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Femmy. Heel mooi model en leuk met de muis.De tekst past er erg mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kaart. Dat lieve afdrukje komt heel mooi uit op dit leuke model Femmy. Leuk om weg te zetten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en een heel mooi model. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy