donderdag 1 augustus 2024

Star of wonder

Hallo allemaal.

Het is alweer donderdag dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart (week 31) bij 52 weeks to Christmas.

Designpapier en plaatje komen uit de JMA Vintage Christmas serie van vorig jaar,
ik zag dat ik daar nog best wel veel van heb liggen.
Het Frame om het plaatje is gestanst met De Hobby Solution set HSFD028 en
de bloemen zijn gestanst met de set Shape Dies SD249, beide van Nellie’s Choice.

Tip:De bloemen heb ik uit een behangstaaltje van de bouwmarkt gestanst,
ik vond het erg mooi met de goud effecten en kun je gratis meenemen.

Op het Frame is een gestanste lantaren uit de set van 4 lantarens SL-ES-CD871.
De metalen sterren had ik nog en ooit eens bij de Action gekocht en
tekstje is een sticker van een oude sheet van Sizzix.

                                                                   Groetjes Femmy

30 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart en wat een mooie snijmal, de sterren heb ik destijds ook gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met prachtig frame en leuke bloemen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het mooie papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Femmy.
    Mooi plaatje en details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart!!
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige sfeervolle kaart !!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie nostalgische kaart en een prachtige frame.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kaartje met je mooie bloemen. Ik doe dat ook hoor want af en toe hebben ze heel mooi papier bij de bouwmarkt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kerstkaart met dit leuke plaatje en frame, ik neem ook graag behangstaaltjes mee, daar kun je leuke dingen van maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart met dit plaatje en de sterren staan er erg mooi op. Leuke afwerking met de bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi gedecoreerde kerstkaart Femmy, leuk zoals je de verschillende laagjes opgebouwd hebt. Heel sfeervol met de sterren en mooie poinsettia's.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kerstkaart is prachtig! Heel mooi frame rond het plaatje, en alles past zo mooi samen.
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk nostalgisch plaatje op je kaart! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje met het elegante frame in wit ende mooie bloemen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig dat rechthoekige kader om het plaatje, mooie kaart!
    Ik gebruik ook regelmatig behangstalen of restjes.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy