woensdag 31 juli 2024

The Piano Man

Hallo allemaal.

Ik zag dit plaatje bij Free Printables (Facebook) en
meteen kwam het deuntje van de Piano Man in mijn hoofd.
Kwam goed uit want Challenge 17 is thema muziek bij de blog Girlz makes Guy Cards en
ik heb er deze kaart voor gemaakt.

Het designpapier is van Craft O’Clock “Hey Dude”.
Alle randen zijn beïnkt met Distress Inkt Vintage Photo en ik heb op een stukje designpapier
een oud hoekponsje van EK succes gebruikt.
Tekst is geprint met Dymo letter tag.
Muziekbalk is gestanst met de set Shape Dies Blue SDB017 en de cijfers zijn gestanst met Shape Dies SD038 allebei van Nellie’s Choice. Ik had nog wat metalen sterren en die maken de kaart af.

                                                                     Groetjes Femmy

12 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart Femmy.
    Wat een leuk plaatje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is hij leuk mooi plaatje en het past super bij het dp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vintage kaart, erg mooie tinten gebruikt en alle embellishments passen er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met dit mooie plaatje. Erg mooie details zijn erop te zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is realy amazing. So nice. Well done Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Supertoffe kaart, echt geweldig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy