donderdag 15 augustus 2024

Zwart/wit fotokaarten

Hallo allemaal.

Set van 3 zwart/wit gedrukte fotokaarten kreeg ik van Yvonne en Loes van de webshop kaartenhobby.nl.
Ik heb er 3 heel verschillende voorbeelden mee gemaakt met oudere en nieuwe materialen en voor diegene die zaterdag naar Creaspektakel in Kampen gaan, ze neemt de voorbeelden  mee en
verkoopt dan ook de sets van 3 fotokaarten onbewerkt met envelop.

De 1e kaart is een winters landschap ingekleurd met Distressinkt en met glitterglue her en der wat accents gegeven. (Het inkleuren heb ik met een sponsje met inkt gedaan zonder water dat gaat heel goed.) Het zwarte frame is gestanst met Nellie’s Choice Multi Frame Dies MFD119 en hierachter de ingekleurde afbeelding geplakt. Op de achtergrond zie je het met Nellie’s Choice 3D Embossingfolder EF3D015 geĆ«mboste en met Distressinkt gekleurde witte cardstock. De dennenbomen zijn gestanst met Marianne Design set LR0873.

Deze kaart is geplaatst bij 52 weeks to Christmas, week 33.

De 2e kaart is de afbeelding wat donker en daarom ook ingekleurd met Distressinkt in ochtendgloren stijl en hierop zijn 2 kleuren gestanste frames CR1659 van Marianne Design geplakt.
De tekst is gestanst met Shape Dies SD095 en de tractor met Shape Dies Blue SDB002,
beide zijn  Dies van Nellie’s Choice.

Op de 3e kaart heb ik het frame gestanst met Nellie’s Choice Hobby Solution Die HSFD028de en deze geplakt op designpapier JMA-NA-PP001 en daarna het binnenste rechthoek uitgesneden en op maat van de kaart gemaakt en opgeplakt nadat de tekst is gestempeld met Nellie’s Choice Snellen Crafts DTPCS003. De bloemen zijn gestanst met Nellie’s Choice Shape Dies Blue SDB060.


                                                               Groetjes Femmy

36 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met de mooie details en de verschillende thema's
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes laat je ook deze week weer zien.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, vooral de laatste vind ik erg mooi gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn alle drie mooie kaarten.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie mooie kaarten heb je met die zwart-wit foto's gemaakt Femmy. De eerste is bij mij favoriet door het zachte blauw , de glitter die doet denken aan vorst en de mooie afwerking met stansen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten.
    Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi alle 3 , persoonlijk vind ik nr 1 het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn alle drie mooie kaartjes geworden! Ik vind dat heel knap om van zwart/wit foto's iets te maken! Mooi gelukt! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten zijn dit geworden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Drie totaal verschillende kaarten, ik vind de eerste en de laatste erg mooi, de middelste komt heel donker over, dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie prachtige kaarten !!!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten zijn het! Vooral de eerste is geweldig mooi! Het buitenste frame (wat waarschijnlijk gewoon een vierkant stuk papier is dat je geembosst en gekleurd hebt) vind ik heel mooi! Goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige serie kaarten Femmy.
    Zo leuk in zwart wit.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaarten heb je met deze zwart wit afbeeldingen gemaakt. De bovenste springt er voor mij uit.. leuk om het met een sponsje te bewerken. Leuk om er een embossing onder te doen ipv van designpapier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze gemist, ik blog niet elke dag met dit weer. Maar ik zag ze net toen ik de post hierboven bekeek. gave serie kaartje, Femmy! Ook ik vind die eerste de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy