zondag 7 juli 2024

Challenge DragonFly Dreams

Hallo allemaal.

Deze maand is de challenge: Christmas in July bij DragonFly Dreams Challenges.
Omdat ik een challenge bij ze gewonnen heb ben ik gastdesigner en maakte ik een schudkaart.

Basiskaart uit Florence cardstock met daarop designpapier gestanst met Nellie’s Choice Multi Frame Dies set MFD113. Met een kleinere Die uit de set 2 x uit Florence cardstock met designpapier gestanst.
Het designpapier, plaatjes en tekstje komen uit de Romantic Christmas lijn van Studio Light.

De Shakerbal heb ik gestanst met de set Special Cards Die CBD001- Christmas shake ball Round. Schudmateriaal is goudglitter en Nellie’s Choice Sequins SEQ006.
2 Kerstballen gestanst met Nellies Choice Shape Dies set SD245.

Ik plaats een link van een YouTube filmpje neer die Nellie Snellen gemaakt heeft met een andere Die uit die serie. https://www.youtube.com/watch?v=-S7xXh6ZZkM
Het principe is hetzelfde en je kunt dat ook voor andere Dies gebruiken die je hebt,
je hoeft dan geen tape rondom te plakken en het mica heb ik met een antistatisch doekje behandeld,
het schudmateriaal blijft er dan als het droog is niet aan plakken.

                                                                      Groetjes Femmy

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, heel apart model. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaart Femmy.
    Mooi modelletje
    Wat knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn. Je hebt een hele leuke kaarten creatie gemaakt. Ziet er best ingewikkeld uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! Leuk dat je gastdesigner bent en zeker met een GD waardige kaart, mooi model ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Femmy, een heel bijzonder model met veel laagjes en leuk dat schudgedeelte. De mooie warme kleur geeft er een hele sfeervolle uitstraling aan vind ik. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge dit ziet er best ingewikkeld uit. En wat leuk die shakerbal, mooie stans zit ervoor.
    Dat mica met een anti statisch doekje inwrijven is een top idee. Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en speciaal model heb je gemaakt, leuk de kerstbal met schudgedeelte en ook de andere kerstballen zijn leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous creation! Thanks for joining us as a guest designer for this challenge at Dragonfly Dreams Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A really beautiful card - so much detail!

    Thanks for being our Guest Designer at Dragonfly Dreams this month.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy