Hallo allemaal.
Week kerstkaart gemaakt met de CLCZ459 van Crealies.
Het is gestanst in Designpapier Winter Fibes van Reprint,
daarna gestanst met de vierkante Die.
Uit wit karton een vierkant gesneden. De plaatjes
komen uit dezelfde paperpad Reprint en
deze gemat op blauw karton.
De bloemen en takjes gestanst
met Shape Dies SD249 en
Christmas Scene Dies CRSD010, beide van Nellie’s Choice.
De tekst is een
sticker.
De kaart doet mee op het blog 52 weeks to Christmas.

wat een mooi kaartje met het mooie papier, leuk om het op deze manier te gebruiken
BeantwoordenVerwijderenschattige plaatjes en mooie poinsetta's heb je gebruikt
groetjes Ellen
Een heel mooie kaart en schitterend papier gebruikt. Leuke plaatjes zitten erbij.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Joke
Een schattige kerstkaart met die lieve plaatjes van reprint.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Wat een prachtig papier en leuke plaatjes heb je gebruikt, Femmy! Heel leuke postzegels.
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Prachtige kaart wat een mooie tinten...
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Wat een prachtig kaartje met deze mooie kleuren. Heel mooi gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenHet is een prachtige kaart in mooie kleuren, leuk om de postzegelstans te gebruiken, de bloemen passen er perfect bij,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Een beeldige kerstkaart in mooie zachte kleurtjes. Leuk om hier de postzegelstans te gebruiken, deze is heel subtiel vind ik. De mooie bloemen maken de kaart helemaal af.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC Femmy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Mooie nostalgische kaart in mooie kleuren!
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Ank
Prachtige kerstkaart Femmy.
BeantwoordenVerwijderenLeuke nostalgisch.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Femmy in deze supermooie kleuren!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suzan
DT 52WTC
Creaties Suzan op FB
Heel mooi kaartje!! Prachtige kleuren heeft het DP en dat Dp is ook heel mooi!
BeantwoordenVerwijderenGave kerstkaart heb je gemaakt Femmy , perfect !!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Epie
Geweldige kaart Femmy.
BeantwoordenVerwijderenMooie kleurtjes en leuke stans.
Wat een mooie kaart Femmy.
BeantwoordenVerwijderenDank je wel allemaal, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderen