donderdag 28 mei 2026

Kerstkaart week 22

Hallo allemaal.

Week kerstkaart gemaakt met de CLCZ459 van Crealies.
Het is gestanst in Designpapier Winter Fibes van Reprint, daarna gestanst met de vierkante Die.
Uit wit karton een vierkant gesneden. De plaatjes komen uit dezelfde paperpad Reprint en
deze gemat op blauw karton. 

De bloemen en takjes gestanst met Shape Dies SD249 en
Christmas Scene Dies CRSD010, beide van Nellie’s Choice.
De tekst is een sticker.

De kaart doet mee op het blog 52 weeks to Christmas.

                                                                      Groetjes Femmy

16 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie papier, leuk om het op deze manier te gebruiken
    schattige plaatjes en mooie poinsetta's heb je gebruikt
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart en schitterend papier gebruikt. Leuke plaatjes zitten erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kerstkaart met die lieve plaatjes van reprint.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig papier en leuke plaatjes heb je gebruikt, Femmy! Heel leuke postzegels.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart wat een mooie tinten...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje met deze mooie kleuren. Heel mooi gemaakt. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart in mooie kleuren, leuk om de postzegelstans te gebruiken, de bloemen passen er perfect bij,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beeldige kerstkaart in mooie zachte kleurtjes. Leuk om hier de postzegelstans te gebruiken, deze is heel subtiel vind ik. De mooie bloemen maken de kaart helemaal af.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Femmy.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie nostalgische kaart in mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Femmy.
    Leuke nostalgisch.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Femmy in deze supermooie kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje!! Prachtige kleuren heeft het DP en dat Dp is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave kerstkaart heb je gemaakt Femmy , perfect !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kaart Femmy.
    Mooie kleurtjes en leuke stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel allemaal, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy