dinsdag 9 april 2024

Scrapkaart

Hallo allemaal.

Scrap kaart gemaakt met de Craft O’Clock Mist of ToolBox Town lijn.
Om het wit van de randen van de plaatjes terug te laten komen heb ik
het papier langs de randen bewerkt met Gesso van Cadence.

De vleugels zijn gestanst met Nellie’s Choice Shape Dies Blue SDB061 en deze na het stansen
bewerkt met Sizzix wax.

De kaart doet mee bij: kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/

en  cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/


                                                                Groetjes Femmy

10 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Femmy, lekker stoer die plaatjes, doet me een beetje aan steampunk stijl denken. Leuk om dmv gesso de witte randjes terug te laten komen. Heel knap zoals je toch de sketch herkenbaar wist te houden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, klopt dat is een steampunk lijn, groetjes Femmy

      Verwijderen
  2. Hoi Femmy, wat mooi samengesteld is deze kaart! Het achtergrond papier is mooi! Lijkt wel of jet het met inkt gemaakt hebt.
    En ja, ik ben zo'n gekkie die vaste nachtdienst is😂
    Ik vind het heerlijk, zou niet anders willen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Nou het is maar goed dat je dat fijn vindt om te doen maak je veel collega's blij mee, groetjes Femmy

      Verwijderen
  3. Wat leuk gedaan met al die vleugels en insekten. Een heel bijzondere kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi samengesteld, Femmy! Echt een prachtige kaart waarop veel te bekijken is!
    Ik ben een nieuwe volger geworden. Dank je wel voor je leuke reacties op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, graag gedaan ik heb je nu in mijn bloglijst gezet, groetjes Femmy

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy