donderdag 25 april 2024

Kerstkaart voor 52 weeks to Christmas

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik een kerstkaart zien die gemaakt is met de Die’sire DS-CADX-VIC Dies.
Het is een Die welke uit meerdere delen bestaat, het frame heb ik elkaar geplakt en daarna de Die uit karton gestanst. De sneeuwrand is gescheurd karton en achter het gestanste frame geplakt.
Designpapier en plaatjes zijn van Craft O’Clock Christmas Treasure.
De hertjes zijn gestanst met Nellie’s Choice Shape Dies SD208 en de tekst is een sticker die ik nog had liggen. De randen van het Designpapier zijn bewerkt met Cadence Gesso.

De kaart is geplaatst op de blog 52 weeks to Christmas.


En ik zie dat ik topper ben geworden bij uitdaging 191 Kaartjes Inspiratie Challenges Blog 
met dit kaartje, geweldig toch?


Groetjes Femmy

18 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw wat heb je een sierlijke stans gebruikt voor die mooie kerstkaart Femmy. Heel mooi met het tafereeltje erin maar ook zoals je de kaart verder gedecoreerd hebt ziet er leuk uit.
    Gefeliciteerd met je toppertje, dat was ook een gave kaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de mooie mallen en de mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje en een mooie stans is dit1 Gefeliciteerd met je topper! Zeker leuk! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi opgebouwd met de mooie papiertjes, stansjes en het plaatje! Het is een prachtige kaart, Sigrid! Van harte met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, maar Sigrid ben ik niet haha.., groetjes Femmy

      Verwijderen
  6. Hele mooie kerstkaart met leuke mallen en prachtig papier.
    Gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kerstkaart! Lijkt me best even nadenken bij zo'n stans. En gefeliciteerd met je topper. Dat was ook een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, Femmy! Prachtige stans!
    Gefeliciteerd met je topper.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy