woensdag 6 december 2023

Snoesjes kaarten

Hallo allemaal.

3 Snoesjes kerstkaarten gemaakt met een Hetty’s snoesjes Snowfun knipvel van Marianne Design HK1713.

Het achtergrond papier komt uit een oud scrappapier blok en ik heb verschillende oudere Dies van Marianne Design gebruikt.

De tekst Fun is geponst met een oude pons en embos, er staat geen merk op en de cirkels gestanst met
Nellie’s Choice Multi Frame Dies MFD100. IJssterren zijn gestanst met Snellen Design Layered Dies LDSF002,
bloemen en blaadjes met Nellie’s Choice Shape Dies Blue SDB060 Shape Dies Blue "Christmas flower" en

SDB039, Christmas Scene Dies CRSD004 (kinderen) en handschoenen weet ik het merk niet meer.




                                                                Groetjes Femmy



6 opmerkingen:

  1. Een mooie serie winterse kaarten met de snoesjes plaatjes. Die handschoentjes zijn ook zo leuk!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Femmy. Snoesjes blijven leuk en ik vind deze kleuren ook zo mooi. Mooie opengewerkte stansen heb je gebruikt en dan hoef je er niet veel omheen te doen. Die onderste vind ik ook heel leuk bedacht en gemaakt met dat extra tafereeltje in blauw erbij. Het zijn weer plaatjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende snoesjes kaarten heb je gemaakt met mooie stansen erbij. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy