maandag 25 december 2023

Fijne Kerstdagen

Fijne Kerstdagen voor iedereen.

Met de van Craft O’Clock Winter Morning papier en plaatjes een kaart gemaakt.

Het ovaal is gestanst met Multi Frame Dies MFD125 van Nellie’s Choice, hier plak je er 2 van half op elkaar met Foamtape en dan schuift het als sluiting op het strookje eronder.

Het patroon en beschrijving kwam ik hier tegen, wordt heel goed uitgelegd en is van Hobbyshop Veldmaat op YouTube. Teksten zijn gestempeld met MM1631 en CS1009 van Marianne Design.




                                                                  Groetjes Femmy


 


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met deze mooie materialen. Ik hou me even in…. Want ik wil eerst mijn oudere spullen opmaken… maar de verleiding is groot. Heb het tot nu toe kunnen weerstaan..hi hi. Jij ook maar fijne kerstdagen en de allerbeste wensen voor 2024. Met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Femmy!
    Prachtig papier en wat een leuk modelletje is dit.
    Fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart is dit! Veel werk, maar dan heb je ook iets moois.
    Fijne Kerst!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en een mooie tekst. Je hebt ook weer
    zo'n mooi designpapier gebruikt bij dit mooie modelletje en leuk zijn de zuurstangen in het blauw wit.
    Fijne kerstdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel allemaal, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy