woensdag 23 augustus 2023

Lay-out kaarten Kerst

Hallo allemaal,

Met de Nellie’s Choice Multi Frame Die MFD126 deze 2 kaarten gemaakt.
Ook hier heb ik oude scraplijnen gebruikt en deze zijn van Basic Grey .

Op deze kaart heb ik de bloem, takjes, dennenappels en tekst gestanst met
Nellie’s Choice Shape Dies SD249, Christmas Scene Dies CRSD010, Shape Dies SD241 en SD260.


Omdat ik veel gestanste lay-out vierkantjes en rechthoeken overhield na het stansen van de eerste kaart

heb ik deze op de tweede kaart verwerkt. De Kerstballen en tekst zijn gestanst met Nellie’s Choice
Shape Dies SD245 en SD092, de swirl is gestanst met een oudere stans waarvan ik het merk niet meer weet en bewerkt met wax.

                                                                       Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je met deze stans gemaakt.❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee prachtige kaarten met dit mooie dp en zo mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Femmy en wat een super gave oplossing voor je tweede kaart. Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy