dinsdag 22 augustus 2023

Kerstkaart met pockets en tags

Hallo allemaal,

een kerstkaart gemaakt met scrappapier wat denk ik al zo'n 15 jaar hier ligt..
Het is van Scenic Route Paper en ik vind het nog steeds erg mooi papier.
De ijssterren cirkel en tekst zijn gestanst met Nellie's Choice Multi Frame Die MFD108.

Knipvel is een ouder snoesjesvel van Marianne Design.
Het patroon van de kaart is van Mutsencluppie.




                                                                 Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige frisse kerstkaart heb je met dit mooie designpapier gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker mooi papier wat je op deze kaarten hebt gebruikt . Past mooi bij de snoesjes. Vrolijke kaarten. Mooi model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie kleurrijke kerstkaart. Een uitgebreid model en heel mooi gemaakt. Die is vast voor een speciaal iemand. Heel mooi Femmy. Ik had al "gewoon" gereageerd maar dan verdwijn ik in je spam. Als ik anoniem reageer blijft de reactie wel zichtbaar, heel apart.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, ik heb altijd een potloodje in zwart rondje staan, ook zo vreemd krijg het niet weg. Heel apart dat je reactie verdwijnt met je eigen naam. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy