maandag 6 maart 2023

Paaskaart

Hallo allemaal,

Ik maakte mijn laatste kaart als design team lid van Nellie Snellen met de nieuw aankomende 3D Embossing Folder EF3D067, bijpassende Mixed Media Stencil MMS4K-045 en Memento inkt.
Cirkels zijn gestanst met Multi Frame Dies MFD100 en de basis kaart met
de nieuw aankomende MFD155 en NEVA087.
Het haasje is gestanst met de Shape Dies 195, het gras is gestanst met Shape Dies 111,
libellen geponst met de Embossing Punch EBPS002.
Met Strass Stones RHIN001 en Enamel Dots ENDOT011 de kaart afgewerkt.

Ik kreeg al vragen of ik wel kaarten blijf maken, ja hoor daar ligt wel mijn passie en ook albums maken en zal hier ook de mooie materialen van Nellie wel bij gebruiken, wat heeft ze toch veel technieken bedacht in al die jaren, heb ook nog van wat oude technieken, materialen liggen die ik nu weer kan gebruiken ook al zijn ze niet meer te koop maar die misschien anderen weer ideetjes geven die ze nog wel hebben liggen.


Groetjes Femmy

10 opmerkingen:

  1. Gevonden hihi. Mooie kaart Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Femmy.
    Je laatste kaart als design team van Nellie. Een prachtige afsluiter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke paaskaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief laatste kaartje heb je met deze materialen gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke paaskaart . Mooie afsluiter als design lid. Gelukkig blijf je gewoon kaarten maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy