dinsdag 21 maart 2023

Olifantje

 Hallo allemaal.

Vandaag laat ik een kaart zien gemaakt met Nellie’s Cuties Clear Stamp NCCS026, de afdruk is gestanst met de Multi Frame Dies MFD100 en ingekleurd met Distress Inkt.

Ik heb deze stempel pas geleden ook gebruikt voor een jarige maar de kaart was helaas niet aangekomen en daarom maar opnieuw gemaakt en gelukkig is hij nu wel aangekomen.

Verder heb ik het mooie Designpapier en knipplaatjes van Craft O’Clock Vintage Love gebruikt.

                                                                            Groetjes Femmy

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig olifantje heb je op deze mooie kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry deze super leuke kaart heb ik gemist. Zo schattig dit olifantje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy