donderdag 25 juni 2026

Kerstkaart week 26

Hallo allemaal.

Het viel niet mee om met deze temperaturen een kerstkaart te maken en
ik heb dus een "snel klaar kaartje" gemaakt voor de blog 52 weeks to Christmas.

Het is weekkaart 26, we zitten alweer op de helft van het jaar!
Gebruikt designpapier en plaatjes zijn de serie Christmas Treasure van Craft O’Clock.
Uit designpapier de APFOH00311 van A Pocket Full of Happiness gestanst.

De tekst is gestanst met ZVJU89 van Arden Creative Studio en de sterretjes zijn stickertjes.

                                                                          Groetjes Femmy

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi die achtergrond met cirkels en de mooie Poinsettia cluster erop, Femmy! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de leuke details erop verwerkt
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart met superleuke details erop , hier benauwd in huis
    Fijne dag gewenst groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met leuk plaatje en prachtig DP. Ik was blij dat ik mijn kaart al klaar had.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Femmy ..ja valt niet mee met die warmte pfff
    Grtjes Bep kijff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart en een hele mooie achtergrond.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart mooi met die achtergrond mal.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kerstkaart Femmy.
    Mooi de poinsentia op je kaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij was misschien snel klaar maar het is weer een mooie kerstkaart Femmy. Mooi gecombineerd allemaal en de bloementoef is een echte blikvanger.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele mooie snel klaar kaart geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die achtergrond en de bloementoef ook prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met een gave bloementoef,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een mooi kaartje. En snelle kaartjes kunnen ook altijd. Mooi gemaakt met die achtergrond. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle kerstkaart Femmy!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Femmy. Mooi die cirkels.
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dat is een heel mooi kaartje! Soms is snel ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy