maandag 9 september 2024

Cheerful Challenge Blog kaart

Hallo allemaal.

Deze kaart heb ik al gemaakt voor het overlijden van mijn zus omdat ik voor deze maand
gastdesigner ben bij Cheerful Challenges omdat ik in juli gewonnen had met mijn kaart.

Ik kreeg de sketch voor September en een mooie alldressedupstamps digi stempel en
heb er deze kaart mee gemaakt.
De Digi stempel ingekleurd met Distressinkt en daarna gestanst met Nellie’s Choice MFD100.
Het Design papier is Craft O’Clock Clang & Dirt, alle randen bewerkt met Cadence Gesso.

De tools zijn gestanst met oude Dies van Leane Creatief  Lea’bilities 45.9593,
tandwielen  zijn gestanst met Nellie’s Choice Wrapping Dies set WPD010 en bewerkt met Sizzix waxen.
Het liniaaltje is van hout en had ik nog liggen in de voorraad.


                                Ik zag dat ik nog een prijs bij hen gewonnen heb met deze kaart.

                                 En bij 4  4 Season Challenge blog een top 3 plek met deze kaart.

                                            En bij Crafty Animals met deze kaart een top plek.


                                                                     Groetjes Femmy

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart maakte je als gastdesigner Femmy.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart met deze schets gemaakt. Leuk opgemaakt met het papier en plaatje en leuk opgemaakt. Gefeliciteerd met je toppertjes.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Femmy, ik las net het intrieste bericht dat je zus en huisgenoot Dicky onverwacht is overleden. Gecondoleerd en ik wil je heel veel sterkte wensen voor deze moeilijke tijd en daarna..Je had al een hele mooie kaart gemaakt en ook nog veel toppers behaald, knap!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, van de hobby zal nu wel niet zo veel komen, kan ik me voorstellen.
    Deze kaart is heel mooi en je hebt prachtige toppers behaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je deze kaart al gemaakt had want de hobby zal nu wel even stil liggen. Het is een hele mooie kaart geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy