vrijdag 7 juni 2024

50 jaar getrouwd kaart


Hallo allemaal.

Gisteren waren mijn zus en zwager 50 jaar getrouwd en ik heb deze kaart voor ze gemaakt.
Mijn zus maakt zelf ook prachtige kaarten maar is niet actief op social media.

Ik heb Craft O’Clock " A Day To Remember" designpapier en plaatjes gebruikt.
Op de voorkant een witte gestanste LR0852Creatable geplakt.

In de kaart een kalendertje geplakt en de cijfers en tekst zijn uit
goudkleurig glitterkarton gestanst met Nellie’s Choice Shape Dies SD177 en SD064, de ringen zijn gestanst met Marianne Design Creatables LR0853.

De labels zijn gemaakt met een pons van Vaeessen Creative en gestanst met
Boxtag with Flounce D220459 van Gummiapan. De tekst is gestempeld met CDST-0121 en CDST-0026 van Carlijn Design.
De basiskaart is gemaakt naar een idee van wat ik op YouTube zag en is hier te vinden.

Kaart doet mee bij Dragongfly Dreams Challenge: June Challenge - Tag You're It or a Shaped Card
Creatalicious Challenges: Challenge #277 Anything  goes with optional anniversaries


                                                               Groetjes Femmy

10 opmerkingen:

  1. Fabulous project as this is more than just a card,love the beautiful papers and die-cuts.
    Thank you for joining us at Dragonfly Dreams.
    Carol DT x
    This card would also be perfect for our Anniversary/Wedding challenge option at Birthstone Challenges.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Carol that would have been nice too, but I can't put it there anymore, because it's not new anymore.

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt het 50 jarig jubileum. Een heel mooi model. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige creatie laat je hier zien Femmy. Heel mooi met alle flapjes en het mooie dessin-papier., die krijgt vast een mooi plaatsje.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, ja ze waren er heel blij mee, groetjes Femmy

      Verwijderen
  4. Je maakte een prachtige kaart voor het gouden bruidspaar, dit model staat ook op mijn todo lijstje, ik zag dit voorbij komen bij Castella,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow - this is gorgeous and so creative in all the work you put into it. Thanks so much for joining us this time at the Dragonfly Dreams challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy