donderdag 21 maart 2024

Nellie’s Choice 3D Embossing folder Snowflake Frame.

Hallo allemaal.

Het is weer donderdag dus tijd voor de kerstkaart bij 52 weeks to christmas

De achtergrond op de kaart is geëmbost met de
EF3D015 Nellie’s Choice 3D Embossing folder Snowflake Frame.

Plaatje is van ouder knipvel Marianne Design en die heb ik met
de nieuwe Marianne Design Craftables CR1651 gestanst.

Kerstbomen border is gestanst met Shape Die SD184 en
de hertjes met Shape Dies SD169 van Nellie’s Choice.
Sneeuwborder is gestanst met Shape Dies Blue SDB011 van Nellie’s Choice en
hier heb ik Glitterglue en Eis Effect pasta van Viva op verwerkt, het geeft een echt sneeuw effect.

De tekst is gestempeld met Studio Light JMA-VC-STAMP547.

Groetjes Femmy

16 opmerkingen:

  1. prachtig deze winterse kaart.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, winterse kaart heb je gemaakt. Heb je de blokjes met foam verhoogd opgeplakt of zonder? ik heb deze stans ook, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ik heb het plaatje op foam geplakt en op de niet snijkant van de mal verwijderbare tape geplakt daarna gestanst en lijm op de gestanste delen gedaan en op de cirkel geplakt, dat ging redelijk goed, daarna de tape verwijdert. Ik had nog van dat foam liggen waar ook wel bloemen mee gemaakt worden. Ik ben ook nog een beetje zoekende wat handig is, ik dacht dat er een omtrek raster bij zou zitten maar dat is niet zo. Ik denk dat zonder foam ook mooi is en dan paar laagjes papier op elkaar plakken.

      Verwijderen
  3. Mooie kleuren heb je gebruikt. Het gestanste plaatje lijkt zo net op een tegeltableau, mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het embossing en het mooie plaatje leuk de hertjes ervoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een mooie sfeervolle kerstkaart Femmy. Zo leuk die blokjesstans (geeft een plaatje net nog wat extra's vind ik) en de geëmboste achtergrond is heel mooi. Leuk die stickertjes in het hart van de sneeuwvlokken. Ook de leuke herten heb je mooi bewerkt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje met een echt winters sfeertje! Leuk die blokstans! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart heb je gemaakt, mooi de embossing achtergrond en het sneeuwlandschap. Mooie mal is het.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winters kaart !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart Femmy, mooi gedaan met de vakjesmal. En wat een mooie embossingfolder op de achtergrond. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy