dinsdag 24 oktober 2023

JMA Vintage Christmas Card

Hallo allemaal.

De kaart heb ik gemaakt met JMA Vintage Christmas papier, borderrand dennentakjes en tekststempels.
Bloemen zijn gestanst met de Poinsettia’s Shape Dies SD249 en met inkt bewerkt om ze wat ouder te laten lijken. In het hart heb ik op kleur gebracht 3D Bals van Povertex geplakt.
Hulst is gestanst met Shape Dies Blue SDB058 en de kerstbomen met Christmas Scene Dies CRSD010 set gestanst. Alles bewerkt met Gesso van Cadence voor het sneeuweffect.

De kaart heb ik zelf gesneden ik zag zoiets voorbijkomen met een stencil gesneden maar als je goed kijkt kun je het zelf wel maken zonder stencil.

                                                                          Groetjes Femmy



 

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kerstkaart Femmy en het past allemaal zo mooi bij elkaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Mag ik vragen waarmee heb je de blaadjes zo mooi wit aan de randen gemaakt… met welke inkt…. Ziet er zo mooi winters uit. Heel mooi model en hele mooie materialen heb je op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trijntje, dat doe ik met Cadence Gesso white potje is 150 mi., deze is wat dikker dan de meeste gesso merken en dan breng ik het met een sponsje aan, het droogt heel snel.

      Verwijderen
  3. O wauw wat een prachtige kerstkaart Femmy. Echt alles is mooi op elkaar afgestemd en bewerkt en wat heb je een mooi model gesneden. Ik ben er helemaal weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy