vrijdag 28 juli 2023

De mooiste dingen...

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met Craft O’Clock design papier en plaatjes.
De hoek op de voorkant van de kaart kan eraf gehaald worden en dan kan de kaart open.

De tekst is gestempeld met Nellie’s Choice Clear Stamp SENC013.

De binnenkant van de kaart is ook beplakt met designpapier maar heb ik verder geen plaatjes of
tekst op gedaan zodat ik dat kan doen als ik het naar iemand wil sturen. Hij kan dus in de voorraad bak.

Het patroon is van Janet Blaauw.



                                                              Groetjes Femmy


6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met heel mooi papier en een leuk design. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model Femmy en heel mooi gemaakt met dat mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt en wat mooi dat je de binnenkant ook hebt beplakt. met dit mooie designpapier..
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy