donderdag 11 mei 2023

Drieluik kaart

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb met alweer Craft O'Clock papier.
Ideaal dat je alles passend bij elkaar hebt met deze lijnen.

De kaart is gemaakt met de nieuwste serie: Garden of Harmony in prachtige paarse tinten.

Het patroon van de kaart is van Janet Blaauw, erg mooi en komen er zeker meer van.

De kaart kun je in elkaar gevouwen opsturen.

                                                                     

                                                                     Groetjes Femmy


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze hele mooie materialen. Erg leuk model en de bloem is er zo leuk op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt en mooi modelletje ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een prachtige kaart Femmy. Een mooi model waarbij het mooie dessin-papier heel mooi uitkomt. Gaaf zoals het geheel helemaal in elkaar vouwt. Echt een toppertje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Femmy, een prachtige kaart, waar kan ik het filmpje vinden?
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy