donderdag 27 april 2023

Hoera 1 jaar!

Hallo allemaal.

Vandaag laat ik een verjaardagskaart zien die ik gemaakt heb voor
mijn achterneefje.

Ik heb er een schudkaart met popup in de kaart van gemaakt met patroon van Janet Blaauw.
Schudmateriaal is van Nellie's Choice Sequins SEQ001 en SEQ003.
Cirkels zijn gestanst met Nellie's Choice MFD100.

Het Design papier is van Craft O'Clock



                                                               Hij was er heel blij mee.


                                                                    Groetjes Femmy

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaart heb je voor hem gemaakt. Nu maar hopen dat hij hem nog even heel laat. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke verjaardagskaart en zo te zien vind de jarige het ook leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie schudkaart heb je met dat lieve papier en mooie patroon gemaakt Femmy. Wat leuk dat hij er zo'n plezier mee heeft maar ja het zijn leuke plaatjes en het rammelt een beetje. Top gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel allemaal, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy