donderdag 13 oktober 2022

Sleetje rijden

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een winterkaartje zien gemaakt met het Mixed Media Stencil MMSA6-031 en een oudere stempel uit de Winter Time serie WT003.
Voor het inkleuren heb ik Memento inkt gebruikt.
De sneeuwvlokken zijn gestanst met LDSF003, de sneeuwranden met Nature Scene Dies NSD001 en de tekst heb ik met Shape Dies SD080 gestanst. De kaart afgewerkt met Effect Snow EFSNE001.

                                                      Materialen zijn van Nellie Snellen.

                                                                            Groetjes Femmy

4 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi winters kaartje gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterse kaart Femmy, gaaf die beïnkte achtergrond en dat rood bij het ijsblauw maakt het een hele frisse kaart vind ik. Leuk die tekst in die open letters.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Miranda, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy