maandag 15 november 2021

Challenge Card November

Het team werd door Nellie uitgedaagd iets te maken met de Special Card Dies SLCD001 "slidingcard dies", T&PCD001"Twist & Pop card dies" of SWCD001 "Swing card dies"
Ik heb deze schudkaart gemaakt met de SLCD001 . Het sliding gedeelte heb ik op de ondergrond geplakt, op de 2 kaartjes zijn gestanste SCCOD015 Cozy Dies "Epiphany" en de tekst DTCS022 gestempeld en geëmbost met EMP002 en deze in de slidings gestoken. De kaart met de gestanste CRSD005  langs de randen hierop geplakt. Ik heb 2 kaders gestanst en 1 kader met MICA001 op de kaart geplakt. Dubbelzijdige tape langs de randen geplakt, schudmateriaal erop gestrooid en hierop MICA001 geplakt. Met het 2e kader welke ik bewerkt heb met Brilliance inkt. Een gestanst  SD139 Shape Dies nativity op het kader geplakt.


Groetjes Femmy

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Supermooi gemaakt. Leuk schuifmodel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sfeervolle kerstkaart en zo gaaf dat dubbele schuifgedeelte met de drie koningen en bovenin die goud geëmboste tekst. Een plaatje Femmy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een mooie sliding kaart en dan leuk om de tekst te lezen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy