vrijdag 30 april 2021

Nieuwe kaartjes

 Hallo allemaal,

 vandaag laat ik een paar kaartjes zien die ik al eerder heb gemaakt maar nog niet heb laten zien.
( ben herstellende van een handoperatie, dus even geen kaartjes maken).




De kaart, vierkantjes en achtergrondpapier NEVA104 , NEVA105 enNEVA106
zijn gestanst met de MFD140.
Het plaatje en witte rand stanste ik uit het knipvel NEVI094 met de MFD063.
De tekst DTCS027 is gestempeld op de nieuwe gestanste SD204.
Verder gebruikte materialen zijn: SD193 mand met bloemen, SD196 vlinders, SD163 strikje,
SD090 tekst, SD111 en SDB034.



Met de nieuwe FLO029 Blooming Twig stempel dit kaartje gemaakt.
Uit kraft karton 13x13 cm met de MFD123 de cirkel gestanst en de stempel
hierlangs gestempeld en ingekleurd met VersaColor.
Na het drogen de kaart geëmbost met de EF3D025 3D Embossing folder.
Op een dubbelgevouwen witte kaart van 13,5x13,5 cm
de tekst  van de DCTCS001 gestempeld  en de kraft kaart op de witte kaart geplakt.

Groetjes Femmy




3 opmerkingen:

  1. Beide kaarten vind ik heel mooi Femmy!
    Beterschap met je hand.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Femmy, geweldig mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Hopelijk kun je snel weer alles met je hand, tot die tijd... heel erg veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, het gaat de goede kant op!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy