woensdag 31 maart 2021

Vintage Spring Card

 

Hallo allemaal,

Mijn kaart die ik vandaag laat zien gaf wat keuzestress , wat laat ik zien?
De lente kaart die ik voor vandaag heb gemaakt, of al kaarten met de nieuwe aankomende materialen waarvan een aantal  flyers vandaag op de facebook groep van Hobbyshop Nellie Snellen  zijn geplaatst?

Het is een prachtige zonnige dag dus toch maar de lente kaart gekozen om te laten zien.
Op deze kaart heb ik de randen van het papier bewerkt met de PDT001 en alle
kleur aangebracht met VersaColor  inkt.


De cirkels zijn gestanst met de 19- delig  MFD100, hiertussen de gestanst en gekleurde
Shape Dies SD192 geplakt.

Bovenkant van de kaart is bewerkt  met het mixed media stencil NMMS027.
En verder heb ik de kaart afgewerkt met bloemen SD200, blaadjes SD127, veertjes SD124,
teksten SD127 en SD047.

Groetjes Femmy

2 opmerkingen:

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy