woensdag 6 januari 2021

Slim Line Card

 

Vandaag laat ik een kaart zien die gemaakt is met 1 van de nieuwste
Multi Frame Dies de MFD139 Multi Frame Dies "Slim lines-circles".
Ze staan al in de webwinkel van Hobbyshop Nellie Snellen.



Verder heb ik de nieuwe embossingfolder  EF3D025 gebruikt die binnenkort uitkomt .
De poes is gestempeld met ANI021 Silhouette Clear Stamps animals:"Pussycat" en het vraagteken is gemaakt met Shape Dies SD038 "numbers & punctuation marks".
De achtergrond in de cirkels heb ik gemaakt met de COLST009 Stencil A6 "leaves".

Groetjes Femmy

4 opmerkingen:

  1. Hoi wat een mooie nieuwe mallen.
    Prachtig de kaart met de poes.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Femmy, lweer te lang geleden dat ik langs ben geweest;)
    Je maakt nog altijd schitterende kaarten.
    Deze slimline is ook weer een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy