woensdag 7 oktober 2020

Christmas Card with Dies

De nieuwe Christmas Scene Dies staan nu in de webshop.

https://www.nelliesnellen.com/new-products-nellie-s-choice.html
Ik heb er dit kaartje mee gemaakt.


De CRSD012 "Forest with deer and squirrel
heb ik gestanst uit BLPAP001 Blending paper en ingekleurd met Memento inkt en gemat op wit en rood karton.
Basiskaart is gestanst met de MFD113 met hierop background papier NEVA064 en NEVA070.
De CRSD018 "set of flowers" uit rood karton gestanst.
Takjes zitten in de set CRSD010 "pinetree collection" en deze uit NEVA064 gestanst.
Uit wit karton stanste ik de 3 CRSD017 "Snowflakes".
De tekst DTCS025 is gestempeld op een gestanste SD174.
Voor de afwerking van de kaart heb ik Adhesive Pearls APS305 gebruikt.
Groetjes Femmy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy