woensdag 12 augustus 2020

Herfst kaart


Vandaag laat ik een kaartje zien met mijn favoriete jaargetij: Herfst.
De achtergrond heb ik eerst met memento inkt bewerkt,
hierop de bomen SIL007, SIL008 en SIL009 en
paddenstoelen SIL034 met verschillende kleuren inkt gestempeld.
De cirkel is gestanst met de MFD100, deze licht bewerkt met grijs memento inkt en
de TXCS016 regendruppels gestempeld met  Versamark   VM-000-001,
bestrooid met embossingpoeder  EMP001 en verhit met de heatool 001.
Daarna nog met memento inkt erover heen.
De tekst op de cirkel is gestanst met de SD043 en grasrand SDB011.
Het meisje is gestempeld en gestanst met de Just Me JMSD009 en daarna ingekleurd.
Vlaggetjeslijn is gemaakt met Shape Die SD178 en de tekst is gestempeld met ALCS003.
De blaadjes zijn geponst met de Floral Punches FLP019.


Groetjes Femmy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy