woensdag 4 september 2019

Fall

Vandaag laat ik een herfstkaartje zien, gemaakt met de nieuwe aankomende 3 D Embossingfolder EF3D007. Een superleuke krans omdat je die voor elk jaargetijde kunt gebruiken, ik heb het op een zwarte ronde cirkel geëmbost en daarna met Brilliance Dew Drops inkt BD-000-091, BD-000-094, BD-000-075, BD-000-061 bewerkt. De foto van de kaart komt niet zo mooi over helaas.


Op de open dag 22 September in Sevenum bij Nellie Snellen, demonstreer ik de embossing folders met o.a. deze inkten en laat je dan verschillende mogelijkheden zien.
De strik heb ik nog een keer geëmbost en daarna uitgeknipt, bewerkt met inkt en alleen in het midden geplakt op de krans.
De achtergronden zijn gemaakt met de nieuwe EEB019 Background Embossing Folder, Mixed Media stencil NMMS016 en gekleurd met Brilliance inkt.
Het eekhoorntje gestanst met DADA Die DDD013 en de letters met het nieuwe aankomende Alfabet SD176.
De paddenstoelen komen uit het frame SDL019 Shape Dies Lene Design, de bloemen SD126, WPD005 , blaadjes WPD005 en de takjes SD134, de grote bladeren zijn geponst met de Floral Punch FLP043 en FLP019 en deze zijn ook bewerkt met de Brilliance Dew Drops.
De materialen die er al zijn vind je hier https://www.nelliesnellen.nl/
Groetjes Femmy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy