dinsdag 14 maart 2017

Voorbeelden Demo

Afgelopen zondag was er een open dag bij Nellie Snellen.
Ik mocht er ook een demo geven. Op de kaarten zitten Clippunches en Floral Punches verwerkt die in de aanbieding waren voor een erg leuke prijs. Ze liepen erg goed in de verkoop.
Iedereen bedankt voor de leuke, lieve reacties en Nellie bedankt voor de goed georganiseerde dag!
 
Dit waren mijn voorbeelden.
het eerste kaartje is met een borduurpatroon van Sjaak van Went, deze heeft nog nergens ingestaan, Sjaak zal het jullie gratis aanbieden op zijn facebookpagina.
 
 

 Dit borduurpatroon is een Die van Ann, ik zou nog even melden hoe ik het geborduurt heb: 1-7 de krullen en de boogjes, de rondjes: 1-5.
 De ijssterren zijn bevestigt met een strookje mica.





 
Ik vond het een ontzettend leuke gezellige dag.
Liefs Femmy


4 opmerkingen:

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy