zaterdag 6 juli 2013

Opkikkertje

Goedemorgen,
 Het is al weer veel te lang geleden dat ik hier wat plaatste, te druk en problemen met de gezondheid o.a. uitgevallen evenwichtsorgaan zijn de redenen waarom het van mijn kant wat stiller is. Het gaat nu beter dus probeer de draad weer op te pakken.
 Vandaag geef ik een demo bij Cratief Handje  in IJsselstein met Yvonne Creations en Amy Design Christmas Collection.
 Een voorproefje is deze kaart.
 
 
Misschien zie ik jullie daar en anders wens ik jullie een hele fijne zaterdag
Liefs Femmy


13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Femmy
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lekker fris kaartje, een opkikkertje ook voor jouw, BETERSCHAP!!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend mooi kaartje is dit.
    Niet te lang bezig gaan met je leuke hobby hoor. Nog even voorzichtig en rustig aan doen en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femmy, Wat een mooi vrolijk opkikkerkaartje. Heel erg mooi gemaakt en bedacht. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke opkikker Femmy!
    Hoop dat het weer helemaal met je gaat en anders beterschappies.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Femmy, en beterschap, hoop dat je snel weer de oude bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb hem in hetechie gezien, hij is schitterend.
    en ik heb dat papier ook noggevonden in mijn kast Femmy :)
    liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart weer Femmy en fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dit kaartje, hier kikker je werkelijk wel van op!! Prachtige kleuren en alles weer zo top bij elkaar verwerkt Femmy! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wundervolle Karte,schöne Details.Super

    Liebe Grüsse Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend om te lezen dat je gezondheidsproblemen gehad hebt Femmy. Doe maar rustig aan hoor. Beterschap. Wat een vrolijk kaartje , je mag hem van mij aan jezelf geven. Jij kan ook wel een opkikkertje gebruiken denk ik. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel, het gaat redelijk goed, als ik geluk heb is het niet blijvend maar dan moet het binnen een jaar helemaal weg zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy