woensdag 19 december 2012

creaties HJ 94

Hallo Allemaal,
 Dit was al weer het laatste Hj van dit jaar en er staan veel nieuwe produkten in die begin januari uitkomen!
 O.a. De Yvonne Creations Love Collection en ook van Docraft erg mooie nieuwe lijnen.
En natuurlijk ook weer iets met vilt moeten maken.
Allereerst de nieuwe Love Collection, deze bestaat uit Dies, Paperpack, stempels, tekststempels, Mini Dies en 4 nieuwe knipvellen.
 

 
 
 doosje gemaakt met nieuwe lijn van Docraft
 binnenkant doosje

Had ook nog een kaart ermee gemaakt maar helaas niet op de foto gezet.
 
 haarband met vilten bloemen
 achterkant haarband
 Vilten kettingsjaal
De beschrijvingen vind je weer in het HJ.
Bedankt voor je bezoekje!
Liefs Femmy


19 opmerkingen:

  1. Hallo Femmy, nou meisje jij hebt niet stil gezeten, wat een prachtige creaties heb je gemaakt, leuk zijn de nieuwe plaatjes van Yvonne,s Creations hè, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. de gehaakte muts is ook super, ik heb de kaart al gemaakt, maar ik kan hem niet plaatsen, bij de maatjes actie, er staat dat je niet meer mee kan doen als je upload, jammer, want ik vind mijn kaart wel héél mooi.Ik probeer het morgen nog wel een keertje, je zal maa €250 winnen
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Femmy! Ik ben weg van je vilt creaties , zo leuk gedaan. Fijne feestdagen en groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is schitterend wat je gemaakt hebt. Het tasje vind ik beeldig en heel apart. Ik haast jaloers worden op degene die ooit dat tasje van je gaat krijgen.
    De gehaakte muts/band vind ik ook heel mooi.
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zijn heel mooie creaties Femmy
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gemaakt voor het Hobbyjournaal.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes, doosje en creaties Femmy! Leuk de haarband.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou kan wel zien dat je niet stil gezeten hebt schitterende creaties heb je weer gemaakt hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hej Femmetje,

    Hoe gaaf zijn dat stempels, jemig leuk joh! En de sjaal is ook een kaskraker, zo kicken...nu jou sokken aan lekker warm xxx

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey femmy,

    prachtige creaties zijn het weer geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had ze al gezien in de HJ en wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt. En er komen ook weer mooi nieuwe spullen te koop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige blog heb je Femmy.
    Ben je volger geworden.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creaties Femmy
    en dat hoofdbandje....zo schattig

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende creaties weer Femmy, super!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw Femmetje wat ben je toch heerlijk druk geweest voor de HJ ;) allemaal mooi creaties gemaakt en super gaaf idee met die filte bloemen ;) geweldig!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat een geweldigs weer allemaal Femmy!!
    Verder wens ik je een heel goed, creatief en gezond 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie creaties Femmy, ik wens je een goed en creatief 2013,
    groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie Femmy helemaal GEWELDIG wat ik hier allemaal zie schitteren ik kijk mijn ogen uit.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy