vrijdag 11 februari 2011

Morgen demo bij Hobbyvision!

klik maar even op deze link voor meer informatie:
Ben de hele week al ziek vanwege een luchtweginfectie, antibioticakuur gekregen, codeïnetabletten en nog flinke hoestbuien die me een enorme hoofd en nekpijn geven en me doodmoe maken, maar gelukkig zakt het nu eindelijk iets af dus waag de gok morgen.Heb niet zoveel demvoorbeelden gemaakt als jullie van me gewend zijn maar ja als je ziek bent komt het er niet van.



       En ik had nog wat kaarten gemaakt die ik nog niet had laten zien

De eerste 2 had ik gemaakt voor Hobbyjournaal.

                     Een kaart voor clubs met de foto van Cor Versluis, schitterende foto's maakt hij!
 Verjaardagskaartje voor mijn nicht Esmeralda alweer 28 jaar!
 Deze 2 kaartjes waren voor valentijnsketting van clubs

 Wie weet zie ik een aantal van julie morgen wel zal in ieder geval de voorbeelden wel weer laten zien!
liefs Femmy

6 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap Femmy en ik hoop dat jij je morgen beter voelt. Je kaarten zijn in ieder geval prachtig!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och meissie toch , heb je dat op de clubdag opgelopen? beterschap hoor
    je kaartjes zijn weer geweldig mooi geworden de easel kaart is voor mij een winnaar zeg superrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Femmetje,

    Tjonge wat ontzettend veel moois heb je op je blogje gezet , ze zijn allemaal schitterend om te zien. Sparkling and sweet!!!!! Ik weet niet waar ik moet beginnen met kijken en eindigen, allemaal zo mooi! Succes vandaag met de demo dag bij Jenine! Hoop dat je je wat beter bent gaan voelen.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap! Je hebt wel heel veel hele mooie kaarten om te laten zien! Super!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. via via kwam ik op je blog en ben gelijk volger geworden. Als eerst wil ik je heel veel wensen! je maakt prachtige kaartjes! zal zeker regelmatig bij je een kijkje komen nemen.

    ik geef een candy weg zou je het leuk vinden om daar aan mee te doen?

    een fijn weekend
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy