donderdag 4 november 2010

deze kaartjes had ik nog gemaakt

                                                        Patroontje Jenine Siemerink
                      
                                                              Patroontje Christa uithol
                       
                                                    Patroontje Sjaak van Went
                      
Patroontje Jenine Siemerink
                       
en nog 2 scrapkaarten met de snoesjesknipevellen gemaakt
                       
                      
Groetjes Femmy

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes Femmy,
    Ik blijf ze zo leuk vinden die snoesjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke kaartjes! Mooi borduurwerk.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig! Ze zijn zo leuk die snoesjes! Ik ben gelijk volger geworden van je blog. Super mooie kaartjes.Kom je bij mij ook eens kijken?

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn stuk voor stuk prachtig Femmy!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaartjes weer Femmy!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Femmy, jij hebt goed je best gedaan zeg, wat een prachtige kaartjes!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze geweldig zeg.....vind ze SUPERRRR en gelijk weer leuke ideeen opgedaan met de snoesjes...
    Liefs, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schiiterende kaartjes Femmy!!! Het zijn echt snoesjes...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom voor het eerst op jouw blog! Wat een schattige kaartjes!! Daar gaat vast veel tijd in zitten?? Super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel allemaal voor jullie leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Femmy
    wat een super mooie kaarten heb me gelijk aangemald als folger hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal stuk voor stuk heel mooie kaartjes,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy