donderdag 14 oktober 2010

Blogaward

Ik heb een blogaward gekregen van Jannie en dat vind ik hartstikke leuk

Er horen ook nog 5 vragen bij.

1. Thank the person who give it to me. Bedankt de persoon van wie je hem hebt gekregen

2. Put award on your blog. Plaats de award op je blog

3. List 3 things about yourself. Vertel drie dingen die je graag doet.

4. Post a pic you love. Plaats een foto waar je van houd.

5. Pass on to 5 people. Geef hem door aan 5 andere personen.

Jannie heel erg bedankt!
De award staat hierboven.
de 3 dingen die ik graag doe zijn knutselen, demo's geven en helpen op hobbybeurzen.
de foto waar ik van houd heb ik niet in de pc staan.
ik geef de award door aan:

Jenine
Marja
Cora
Marijke
Anita

2 opmerkingen:

  1. dank je wel femmy voor deze mooie award van je!
    erg lief!!!!!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jummie bog ik even Femmy,

    Heb je jezelf gezien op mijn blog, ben zo trots op je hoor.

    Warme groetjes en xxx bedankt voor het mooi's.

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy