zaterdag 13 februari 2010

Jongens en mannen kaarten

Maar weer eens 2 "mannen"kaarten gemaakt.
Beiden zijn op valentijnsdag jarig!
Deze kaart is voor mijn neefje die gek van voetballen is, wilde een foto van zijn elftal gebruiken maar die kwam niet mooi over zo verkleind dus maar een stempel gebruikt en deze ingekleurd. De paperpad is van
We R Memory keepers , de sterren zijn met de cricut gemaakt.
En deze is gemaakt met basic grey origins paperpad en het frame is een Joymalletje, de cijfers zijn gemaakt met storybook cardridge en de cricut, de bloemen met de retropons waar een eyelet in zit en een stukje veter uitkomt
Groetjes Femmy

7 opmerkingen:

  1. Hoi Femmy!!!!

    Het zijn twee toppertjes!!!!! En ik had gisteren ook een toppertje in mijn busje zitten, wat lief, super bedankt!!!!!!!!!

    Liefs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Femmy, Wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt. De demo kaarten zijn ook niet te versmaden hahaha. Prachtig in één
    woord. Groetjes en een fijne Valentijndag van Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze alle 2 prachtig mooie kleuren
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femmy!

    Wat weer een mooie kaarten zeg!!Prachtige blog heb je ook!Ben gelijk maar volger geworden!

    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Fem vind het altijd zo moeilijk mannenkaarten haha koop ze meestal maar deze zijn schitterend meissie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je bezoekje en ik vind het ook leuk om reacties te lezen.
Liefs Femmy